Највећи проблем и најкритичнија тачка била је наплатна рампа у Прељини где је долазило до застоја, а касније и до колапса на обилазници око Чачка. Пуштањем деонице од Прељине до Пакораћа све то је постало прошлост. Први тест положен је пред државне празнике у фебруару, а сада и други пред васкршње и првомајске. Иако је кроз наплатне станице прошло више аутомобила него прошле године ниједног тренутка нису забележене гужве у саобраћају.
Министар грађевинарстава, саобраћаја и инфраструктуре, Томислав момировић, обишао је данас аутопут Милош Велики.
„Отварањем деонице од Прељине до Паковраћа ми смо потпуно растеретили саобраћај који иде кроз Чачак, растеретили за све оне људе који иду даље ка Краљеву, Сјеници и Новом Пазару, али и олакшали људима који путују ка Ужицу, даље ка црногорској граници да савременим аутопутем стигну брзо и лако на своја одредишта. Србија данас гради најмодернију путну инфратсруктуру и ово је само још један показатељ да можемо да спроведемо нјавжаније инфратсркутурне пројекте“, изјавио је Момировић.
Осим што се сада брже и лакше стиже до Златибора, Таре и Златара изградњом Моравског коридора који ће спојити преко пола милиона људи лакше ће се стизати и до Копаоника. Следеће године биће завршена деоница од Чачка до Краљева што ће омогућити грађанима да пре свега заобиђу злогласну Ибарску магистралу, али и да релацију између ова два града пређу за само 15 минута.
"За годину ипо дана Чачак и Краљево ће бити повезани најмодернијом саобраћајницом у овом делу Европе. Чачак је дуго био саобрћајни проблем, а сада највећа раскрсница путева. Растерећене су локалне деонице, смањено аерозагађење, а што је најважније возачима је пружена већа безбедност током вожње. Не треба ни да помињем колико живота је до сада однела Ибарска магистрала", изјавио је министар Томислав Момировић.
ГЗС/ РИНА