тренутно има петнаест градилишта.
“Граде се станови за припаднике бебзбедности, преко две фабрике које у наредним годинама треба да упосле седам хиљада људи, до изградње путева, мостова и других инфраструктурних објеката. Ова инфузија је била преко потребна овом граду који је дуго био називан ,,градом на умирању“, чак и од оних који су га и довели до таквих позиција.Стање се мења брзо на боље”, изјавио је градоначелник Краљева, Предраг Терзић за РИНУ.
Један од највећих објеката који се тренутно гради у Краљеву а финансира се из градског буџета, преко Дирекције за уређивање грађевинског земљишта је Атлетски стадион који је деценијама био препуштен пропадању и небризи.
Краљевчани ће коначано имати Атлетски стадион, фото: М. Даниловић
,,После свих проблема који су пратили реконструкцију стадиона, многи од њих су били објективне природе, радови се убрзано приводе крају, бар оно што је планирано за ову годину. До краја децембра стадион ће бити асфалтиран, на пролеће пресвучен тартаном и тиме ћемо добити модерно спортско здање које ће испуњавати услове за одржавање међународних такмичења. Изгубили смо организацију Балканских јуниорских атлетских игара, али више се тако нешто неће поновити јер ћемо испуњавати услове да конкуришемо и за већа атлетска такмичења. Инвестиција која нас је коштала око 190 милиона динара оправдаће улагања и у то сам сигуран“,каже Александар Несторовић, директо
Моравски коридор спојиће Краљево са свим значајним европским путевима што отвара перспективе још бржег и снажнијег економског и сваког другог развоја и напретка.
Александар Несторовић, фото: М. Даниловић
,,Једна од кључних инвестиција је и изградња Северне обилазнице око града која има вишеструку значај. Изградњом 1200 метара од предвиђених седам километара који ћемо градити наредних година, добили смо 16 хектара земљишта са комплетном инфраструктуром. Овом обилазницом се дефинитивно из града измешта теретни саобраћај.Тачно је да ће комплетна изградња ове обилазнице коштати 700 милиона динара али ће се исплатити врло брзо да не говорим о дугорочним бенефитима, почев од економских, до саобраћајних, безбедносних, еколошких“,истиче директор Несторовић.
РИНА / ГЗС / Миланко Даниловић