од Краљева до Прељине.
Антић је рекао да су радови у току упркос свеукупној политичкој ситуацији која влада Европом те да је задовољан реализацијом и димнамиком радова.
Поред радова на самој изградњи ауто-пута, паралелно се ради и на уређењу корита реке Западне Мораве, како би се спречила могућа изливања која би угрозила мештане локалних места али и сам ауто-пут.
„Дуж читаве трасе од 112 километара од Појата до Прељине, ми ћемо радити готово 60 километара различитих нивоа. Што измештања, што заштите корита, што изградње одбрамбених насипа. Ти радови су у току. Само у овом тренутку код Крушевца се ради одбрамбени насип у дужиони од осам километара. Такве активности ће се одвијати дуж читаве трасе. Уградићемо милионе кубика најквалитетнијег камена, да би заштитили, пре свега и грађане и та села, наравно и будући аутопут. За нас је изузетно важан пројекат. Понављам, ту једну компоненту на којој ми упорно инисстирамо”, рекао је Антић.
Директор коридора је истакао да се током изградње ауто-пута, решавају и приблеми са којима се мештани места кроз која пролази саобраћајница боре, некада и више деценија.
„Ми овај ауто-пут пре свега градимо због људи и трудимо се градећи ауто-пут да решимо што више локалних, постојећих проблема са којима се ови људи суочавају деценијама. И то је један од наших приоритета и то је нешто на чему је и председник инсистирао. Овај пројекат је део његове визије комплетног, поптуног унапређења Србије, убразања Србије, стварања нових перспектива за људе који живе широм Србије. Дуж овог ауто-пута живи готово 500.000 људи и ми на сваком кораку покушавамо да са њима нађемо заједнички језик, да им изађемо додатно у сусрет и да им решимо што већи број проблема”, казао је Александар Антић.
ГЗС