Скерлић: Непромишљено понашање и непрописно скретање возача трактора најчешћи узроци несрећа 


Danas razvedravanje i prestanak padavina              Todoroviću uručeno prestižno priznanje najboljjeg gradonačelnika u Srbiji, Vučiću specijalna nagrada !              Todorović: Nagrada je obaveza da radimo još bolje             

 
Скерлић: Непромишљено понашање и непрописно скретање возача трактора најчешћи узроци несрећа
Trenutno na sajtu: 339       |       Podeli:
25.11.2022 | 0 коментар(а)



Чачак - Агенција за безбедност саобраћаја, МУП и Министарство саобраћаја покренули су акцију поделе 3.600 заштитних рамова



за тракторе који се најчешће користе у Србији, а који тренутно немају заштиту. Град Чачак прикључио се овој акцији прво кроз предавање за возаче трактора, затим кроз доделу ротационих светала и троуглова за означавање спорих возила. Конкурс за бесплатну рамова за тракторе траје до 30. новембра.

„Према подацима ПУ у Чачку има око 3000 регистрованих трактора и по нашој слободној процени од 300 до 500 трактора који нису регистровани, а возе се по путевима или ван њих. Што се тиче безбедности учешћа у ссаобраћају то је изузетно осетљива категорија и морам да кажем да је Чачак представљен као град где се често догађају несреће. Сваке године на нивоу месних заједница организујемо превентивну контролу исправности уређаја на тракторима и поред тога одговарајућа предавања, када се заврши сезона радова на пољопривреди. Најчешћи узрок саобраћајних незога у Чачку јесте непромишљено понашање и непрописно скретање, док су остали узроци доста мањи. Старосне групе које су најугроженије су од 40 до 65 година и несреће су негде најчеће у јуну и септембру када највише и има пољопривредних радова”, рекао је члан Савета за безбедност саобраћаја Родољуб Скерлић.

Поред људског фактора, много је разлога зашто је баш трактор као превозно средство једно од најопаснијих и најчешћих када су у питању саобраћајне незгоде. Годишење у Чачку настрада пет до шест лица који су управљали трактором у тренутку незгоде, што су подаци који се односе само на јавне путеве.

„Трактор је јако специфично возило, главни проблем су високо тежиште возила, мали распон између точкова, кочење код старих трактора је само на задњим точковима, није било техничких прегледа и прикључују се додатна оруђа која отежавају рад И то су неки најчешћи узроци, ти трактори обично немају ремове, ни кабине. Крећемо са акцијом бесплатне контроле исправости возила и бесплатне контроле исправности уредја за осветљење, покушаћемо да помогнемо пољопривредницима и да им укажемо на основне проблеме како бисмо смањили број незгода”, рекао је Скерлић.

 

 ГЗС

 




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


traktori dodela svetala cacak

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 157.378.097 посета
Тренутно на сајту: 339 посетилац(a)