Момировић: Изградња тунела у Трбушанима одвија се изузетно добром динамиком 


Nagradni konkurs „Najlepše želje pišu se ćirilicom“              U Srbiji danas do 17 stepeni              Gondola od danas u redovnom režimu rada              Čestitke za nove uspehe i priznanja užičkih gimnazijalaca              Sportske igre mladih od sutra u Ljuboviji              Todorović: studija je pokazala da postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda ni na koji način ne ugrožava stanovništvo             

 
Момировић: Изградња тунела у Трбушанима одвија се изузетно добром динамиком
Trenutno na sajtu: 487       |       Podeli:
11.06.2021 | 0 коментар(а)



Чачак - Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић данас је обишао радове



на изградњи тунела у Трбушанима на деонице аутопута Милош Велики, Прељина - Пожега. Са њим је разговарала наша новинарка и дописница Тв Пинк, Вукица Лазовић.

„Успели смо да пробијемо први тунел Трбушани, остала су нам још два већа, имамо динамику да постигнемо и овај коридор и све које тренутноо покривамо. Важно је да не калкулишемо, сваког дана радимо максимално од фебруара и мислим да постижемо добре резултате. Остаје нам још много посла и на Моравском коридору и на брзој пруги, али ако сада не завршимо са инфраструктуром, питање је када ћемо. Предуго чекамо на ово, више од 50 година чекамо на овај тунел. Обезбедили смо предуслове, успели смо да завршимо пре овог кишног времена”, реако је министар Момировић.

Изградњом ове деонице постиже се и боља безбедност у саобраћају.

„Ибарска магистрала је одавно неподношљива за фреквенцију коју има. Шта би се десило да немамо ауто-пут од Београда до Чачка. То је била само слатка предизбопрна прича да ће почети следеће године. Тако да, ако и ово не завршимо врло брзо, биће све више собраћајних несрећа. Безбедност на градилипшту да, али не на уштрб динамике”, нагласио је Момировић.

Момировић је недавно посетио и општину Тутин.

„Јако нам је важно да изградимо поверење код грађана Тутина и Новог Пазара, јер инвестирамо у целу територију републике Србије. Тај део са становишта инфраструктуре је девастиран, пуно је лоаклних путева без асфалта. Нисмо задовољни како иду радови на обилазници око Новог Пазара, иако се ту нешто не промени, мораће влада Републике Србије директно да се умеша. Свуда имамо добру динамику, реализациа пројеката иде јако добро и са овим приступом, све пројекте завршавамо пре рока”, истакао је Момировић.

Министар се осврнуо и на Железнице Србије и разлоге његове посете швајцарској компанији Штадлер.

„Ми смо купили возове, договорили смо техничке детаље и имаћемо најлепше возове у југоисточној Европи, који повезују два највећа гарда у Србији Београд и Нови Сад. Брза пруга се завршава, ми смо у самом финишу, само Швајцарска и још пар земаља је имају. Возови већ сада у западној Србији иду много брже него пре 10 година. Пруга Београд Бар урађена је до Ваљева, радимо је и очекујемо да завршимо до краја године, јер је Црна Гора наш економски партнер, тамо живе наши људи. Вредност тог пројекта је око 500 милиона евра”, закључио је Момировић.

ГЗС




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Minisatar Momirovic tunel Trbusani radovi deonica autoput Milos Veliki

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 157.423.769 посета
Тренутно на сајту: 488 посетилац(a)