na upravljanje ovim mašinama, jer je osim ispravnosti vozila i iskustva vozača, nephodan veliki oprez.
„Tri najznačajnija faktora koji utiču da dođe do nezgoda su izuzetno visoko težište samog vozila, mali raspon posebno upravljačkih prednjih točkova i to što je kočenje samo na zadnjim točkovima. Posebno opterećenje su radni priključci koji destabilizuju kretanje tih vozila, a najteži faktor koji to opterećuje je kretanje po neadekvarnim putnim pravcima", rekao je Rodoljub Skerlić član Gradskog veća za bezbednost saobraćaja.
Rodoljub Skerlić član Gradskog veća za bezbednost saobraćaja
Skerlić je dodao se vozačima pre svega preporučuje posebna obazrivost, poštovanje navedenih parametara, ali je istakao i važnost učešća u saobraćaju sa tehnički ispravnim vozilima uključujući i adekvatnu saobraćaju signalizaciju jer se posebna pažnja mora obratiti pri vožnji traktora na neadrekvatnom terenu.
„Mora se voziti polako, lagano, poštovati propise, traktori moraju godišnje ići na tehnički pregled kao što je to Zakon predvideo, registracija je trajna, ali se mora voditi računa o tehničkoj ispravnost traktora", rekao je Skerlić.
Uprskos apelima nadležnih statističkih podaci su poražavajući jer prema njima godišnje vozeći traktor samo na javnim putevima nastrada između 20 i 30 ljudi.
GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.