дужа од века. Први воз у Чачак је стигао 1911. године из Сталаћа.
„Железнички саобраћај у Чачку се одвија према планираном реду вожње, тренутно, а у наредном периоду имамо пет пари возова на релацији од Краљева, преко Чачка, па до Ужица. Ред вожње је формиран према потребама, и можемо с поносом истаћи да сваког дана имамо све већи број путника, а то чине ђаци, радници и све више туристи, који у овом делу земље највише посећују Овчар Бању”, рекао је за Глас западне Србије Жељко Шпијуновић испред Србијавоза.
Жељеко Шпијуновић „Србијавоз”, фото: ГЗС
Шпијуновић је додао да има и новина које су уведене, пре свега набављене су нове дизел моторне и електромоторне гарнитуре.
Фото: ГЗС
„Гарнитуре су опремељене интернетом, такође, ради се на осаврамењавању продајне мреже интернет продајних карата. Ажуриран је сајт на коме наши путници, тј. корисници могу да добију информацију о саобраћању возова, цени возних карата и слично”, појаснио је Шпијуновић.
Укључење емитовано у емисији „Јутро” на Првој телевизији, можете погледати у видеу:
ГЗС
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.