судећи по речима купаца и корисника можете остати разочарани. Наиме, најобичнији делови као што су вентилатор или прекидач светла чекаће те до близу месец дана.
,,Има већ 20 дана од како ми се покварио фрижидер и замрзивач, позвали смо сервис који се уредно одазвао на позив. Међутим, када су дошли на лице места, саопштили су нам да немају потребне делове и да морају да сачекају да им стигну из Новог Сада. Поред тога делови су папрено скупи, тако да један прекидач за светло и вентилатор коштају 14 хиљада динара, што је више од пловине новог фрижидера, а делове чекамо већ више од 20 дана. Да је неким случајем страдао мотор све би коштало вероватно преко 35 хиљада, док у малопродаји нови уређај кошта око 28 хиљада динара. Питам се да ли на овај начин „Горење“ вара своје купце и ко ће да надокнади штету због хране која је пропала и ово вишенедељно чекање", каже Душица Николић из села Коштунићи и додаје да разуме сервисере који су се у више наврата извињавали због чекања.
Поставља се питање како је могуће да једна, како за себе тврди, моћна компанија дозволи себи овакав однос према купцима и сервисним услугама. Наравно, питамо се како је могуће да је само неколико делова скупље од целог уређаја и да ли се на тај начин обмањују купци?
Глас западне Србије