Да ли је ово срамота за „Горење“, делови се чекају до месец дана 


Preko 1000 vozila u koloni, potpuni kolaps ka Zlatiboru              Festival profesionalnih pozorišta Srbije u Užicu od 13. do 20.maja              U Srbiji u martu više turista za 11,7 odsto nego pre godinu dana              Potpisani ugovori za pošumljavanje sa 38 lokalnih samouprava - novi drvoredi u Čačku, Ljuboviji, Arilju              Danas Komaranska košija na Boretinom brdu              Večeras na Kraljevom trgu koncert Baneta Mojićevića              Čačani će sutra u Borčevoj hali uživati uz pesme Lexington benda             

 
Да ли је ово срамота за „Горење“, делови се чекају до месец дана
Trenutno na sajtu: 296       |       Podeli:
01.08.2018 | 0 коментар(а)



Чачак - Иако се велики словеначки произвођач беле технике „Горење“ хвали својим производима и сервисним гаранцијама,

судећи по речима купаца и корисника можете остати разочарани. Наиме, најобичнији делови као што су вентилатор или прекидач светла чекаће те до близу месец дана.

,,Има већ 20 дана од како ми се покварио фрижидер и замрзивач, позвали смо сервис који се уредно одазвао на позив. Међутим, када су дошли на лице места, саопштили су нам да немају потребне делове и да морају да сачекају да им стигну из Новог Сада. Поред тога делови су папрено скупи, тако да један прекидач за светло и вентилатор коштају 14 хиљада динара, што је више од пловине новог фрижидера, а делове чекамо већ више од 20 дана. Да је неким случајем страдао мотор све би коштало вероватно преко 35 хиљада, док у малопродаји нови уређај кошта око 28 хиљада динара. Питам се да ли на овај начин „Горење“ вара своје купце и ко ће да надокнади штету због хране која је пропала и ово вишенедељно чекање", каже Душица Николић из села Коштунићи и додаје да разуме сервисере који су се у више наврата извињавали због чекања.

Поставља се питање како је могуће да једна, како за себе тврди, моћна компанија дозволи себи овакав однос према купцима и сервисним услугама. Наравно, питамо се како је могуће да је само неколико делова скупље од целог уређаја и да ли се на тај начин обмањују купци?

Глас западне Србије




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 158.815.801 посета
Тренутно на сајту: 297 посетилац(a)