бити пуштена у саобраћај, рекао је гостујући у Дневнику западне Србије градоначелник Чачка Милун Тодоровић.
„Директор Дробњак и моји сарадници протеклих осам седмица сваке суботе обилазимо трасу. Углавном смо фокусирани на Јелицу, односно тунел Лаз. Велики је подухват, са чачанске стране висина Јелице 1.100 метара, а негде око 600 метара са лучанске. Ради се 18 или 20 сати дневно, кинески извођачи и наши подизвођачи. Убеђен сам да ће у року све бити завршено. Радови на пробијању тунелу „Муњино брдо” су почели, али је геологија проблем, кинески партнери и Институт „Цип” раде на решењу за сада се ушло неких 550 метара”, казао је Тодоровић.
Са радовима на Моравском коридору, на територији града Чачка, креће се у јуну. Донето је око 2.300 решења експропријације, од Мрчајеваца ка Чачку. У новембру се очекује да ће се кренути и са четвртим ауто - путем, то ће бити брза саобраћајница од Мрчајеваца ка Крагујевцу.
„Држава се бави одличном фискалном политиком и наравно да смо ослоњени на њу. Председник је увек ту расположен да помогне а западна Србија је била у фокусу као што се и види. Веома важно је да се настави уговор са кинеским партнером за ауто-пут Пожега - Бољари, јер је то битно за развој западне Србије, као и међународни аеродром `Морава` у Лађевцима”, рекао је градоначелник.
ГЗС