жели да кроз маркетинг и промоцију али и преко друштвених мрежа унапреди туристичку понуду.
„Постоји добра координација између нас, градске управе и ресорног министарства и који су препознали све наше пројекте које смо реализовали или планирали за 2019. У плану је да објединимо туристичку понуду, да се повежемо са колегама из музеја у чијој је надлежности Кадињача и да Ужичку републику и Титову бисту, од следеће године промовишемо на мало другачији начин”, рекла је директорка ТО Ужице Данијела Ђорђевић Арсић.
Она је додала да су у последњих годину дана реализовали и пројекат коначиште „Град”, на основу кога су проширили смештајне капацитете и значајно појачали туристичку понуду.
„Пројекат је реализован уз подршку Града Ужица, ресорног министарства, ТО као и страних донатора који су нам помогли да коначиште опремимо. Смештени смо у бившем Дому војске Југославије, односно у самом центру града, поред цркве и Гимназије. Имамо 6 соба и 13 кревета. Пружамо услуге преноћишта, уз могућност ноћења са доручком и вечером, и те услуге вршимо са рестораном `Наша прича`, које смо препознали као партнере. Првих пар месеци био је тежи период док смо стекли сталне госте и привукли посетиоце. Послујемо са 60 до 70 посто попуњености капацитета, што је за саме хотелијерске услуге на високом нивоу. Имали смо мало бојазни током јесени и зиме, с обзиром да се наши гости задржавају дан-два, да ли ћемо успети да попунимо капацитете. Али, одлучили смо да проширимо понуду и не пружамо само услуге смештаја, већ и да се ту дешавају неке промоције, семинари, радионице… Били смо домаћини курса за сомелијере, и наш простор је препознат као добар за одржавање едукација у туризму. Такође морамо да подсетимо на добру сарадњу са Уметничком школом, чији ученици излажу радове у нашем простору”, рекла је Ђорђевић Арсић додајући да у коначишту постоји и Инфо центар где се поред сувенира могу добити и информације о биоскопском и позоришном репертоару као и туристичким понудама Мокре Горе, Старог града или сеоског туризма.
Према њеним речима ове године ће се уз помоћ ресорног министарства, града и ТО заменити и комплетна инсталација и осветљење Потпећке пећине.
„Нама је ове године, упркос јако лошим временским условима у јуну и јулу, Потпећка пећина забележила рекордан број гостију, преко 8.500 посетилаца, и ако смо је затворили две недеље пре краја сезоне из оправданих разлога. На путу ка пећини заменили смо постојећу туристичку сигнализацију, испред пећине у априлу планирана је замена мобилијара и постављање сувенирнице, где ће моћи да се купе сувенири који су симболи нашег краја”, каже директорка ТО.
Иако се туристи углавно информишу преко интернета за одређене дестинације и попутно припремљени долазе знајући унапред шта желе да обиђу, за оне друге у граду постоје лиценцирани туристички водичи.
„Министарство обнавља своје конкурсе на које се могу пријавити заинтересовани који обављају ту делатност. Оно што је ограничење је забрана запошљавања. Ми би радо запослили бар једно лице за посао туристичког водича, али за сада сарађујемо са колегама који то раде, дајемо логистичку подршку. Надамо се да ће се у будућности и то променити. Али, сматрамо да због тога наши туристи нису оштећени када дођу у Ужице”, рекла је Ђорђевић Арсић.
Она је подсетила да у понуди поред Потпећке пећине, Злакуса, Мокре Горе, Таре веома битан стратешки пројекат за Ужице је и Стари град и висећи мост са којим се надају да ће привући велики број туриста.
ГЗС
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.