Реконструкцијом пруге Београд – Бар биће заувек решен проблем клизишта Глишине воде 


Nagradni konkurs „Najlepše želje pišu se ćirilicom“              U Srbiji danas do 17 stepeni              Gondola od danas u redovnom režimu rada              Čestitke za nove uspehe i priznanja užičkih gimnazijalaca              Sportske igre mladih od sutra u Ljuboviji              Todorović: studija je pokazala da postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda ni na koji način ne ugrožava stanovništvo             

 
Реконструкцијом пруге Београд – Бар биће заувек решен проблем клизишта Глишине воде
Trenutno na sajtu: 434       |       Podeli:
26.10.2019 | 0 коментар(а)



Прибој – Министарака грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре,Зорана Михајловић, најавила је реконструкцију барске жезнице.
Клизиште Глишине воде представља велики проблем за грађане, фото: ГЗС

Следеће године биће готова пројектна документација и након тога креће се са радовима.
Оно што је за Прибојце најбоља вест, јесте да ће у склопу реконструкције бити коначно решено питање клизишта Глишине воде које им деценијама уназад представља проблем.
„Договорили смо се да формирамо заједничку комисију између Железница Србије и Путева Србије, како би још једном био прегледан цео терен, а у уговору који имамо са руским железницама стоји да ће унутар пројекта бити решен овај проблем једном заувек”, навела је министрака Михајловић.

Поред пруге у најбољем стању нису ни успутне железничке станице, а министарка је истакла да ће и оне бити обухваћене реконструкцијом.

Михајловићева и Дробњак формираће комисију за испитивање терена на клизишту

„Кад крене реконструкција пруге Београд – Бар, све што се налази уз ту пругу биће реновирано. Јер циљ Владе РС није само да уради пругу, већ и све што се уз њу налази. Морамо да привучемо људе да што више користе железнички саобраћај, а касније да искористимо наш транзитни положај за превоз терета. Ми од њега нисмо одустали, за разлику од наших претходника који су желели да укину железницу, ми у њу улажемо и реновирамо је, јер желимо да опстане”, истакла је Зорана Михајловић

Барска пруга дугачка је 476 километара, грађена је у оквиру Омладинске радне акције од 1951. до 1976. Руске железнице већ су радиле реконструкцију од Ресника до Ваљева, а следи модернизација барске пруге од Ваљева до граница са Црном Гором у дужини од 209,8 километара, која ће омогућити да се брзина возова врати на фабричку.

ГЗС




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 157.435.046 посета
Тренутно на сајту: 435 посетилац(a)