Најкул екипа из баште је опет у Лидлу 


Nagradni konkurs „Najlepše želje pišu se ćirilicom“              U Srbiji danas do 17 stepeni              Gondola od danas u redovnom režimu rada              Čestitke za nove uspehe i priznanja užičkih gimnazijalaca              Sportske igre mladih od sutra u Ljuboviji              Todorović: studija je pokazala da postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda ni na koji način ne ugrožava stanovništvo             

 
Најкул екипа из баште је опет у Лидлу
Trenutno na sajtu: 487       |       Podeli:
31.07.2020 | 0 коментар(а)



Компанија Лидл Србија је за најмлађе припремила још једну колекцију чувених „Stikeez“ фигурица у облику воћа и поврћа,

које имају за циљ стварање добрих прехрамбених навика код деце. Шарени, свежи и од четвртка, 30. јула, доступни у свим Лидл продавницама.

„Stikeez“ колекција садржи укупно 24 фигурице које потрошачи могу сакупити, тако што ће приликом куповине у Лидлу вредности од 1.200 динара добити једну фигурицу. За рачун од 2.400 динара добијају се две фигурице итд. Лидл је припремио и посебно изненађење у виду додатних  „Stikeez-а“ које потрошачи могу добити куповином назначеног воћа и поврћа из недељног летка. „Stikeez-i“ ће поново обрадовати малишане, а они ће заузети посебноместо у јединственом албуму, који је ове године у облику баште. Албум се може купити по цени од 299,99 динара у свакој Лидл продавници до истека залиха.

На овај начин деца ће у башти кроз игру учити о воћу и поврћу, упознати се са различитим врстама и пожелети да их пробају. Нутриционисткиња Марија Ђурковић сматра да када деца стекну добре навике у исхрани током раног детињства, велики су изгледи да ће их следити и касније.

„На тањиру би сваки дан требало да се нађу разноврсне намирнице, а посебну пажњу треба обратити на препоручени дневни унос воћа и поврћа. Осим што је то храна која садржи висок удео витамина, минерала, влакана и антиоксиданата, неопходних за правилан развој и функционисање имуног система, ње и највише недостаје у исхрани. Верујем да су родитељи свесни ове своје улоге, али да им понестаје идеја како деци да приближе значај воћа и поврћа у исхрани. Лидл је у том правцу направио велик корак са својом  колекцијом фигурица и помогао малишанима да се на један крајње оригиналан начин упознају са здравом и разноврсном исхраном“, истакла је нутриционисткиња Марија Ђурковић.

Пратите наредне недељне летке Лидла на страници компаније лидл.рс и увећајте колекцију ове шарене и насмејане екипе са којом деца воле да се играју. Џони, Гули, Јасна и Гласна, Мајк, Чупко и други „Stikeez-i“ су спремни у Лидлу и чекају поновно дружење.

О Лидлу

Компанија Лидл део је немачке Шварц групе (Schwarz Gruppe), једног од водећих прехрамбених трговинских ланаца у Европи. Послује у 32 земље широм света и броји више од 287.000 запослених. На основу националних награда за најбољег малопродавца у више земаља Европе, Лидл је носилац признања „Retailer of the Year Europe” за 2018/2019. 

Лидл је у Србији своје прве продавнице отворио у октобру 2018. године и тренутно има 41 продавницу у 28 градова широм земље. Имамо дугорочне планове са циљем да потрошачима широм Србије понудимо јединствено искуство куповине и најбољи однос цене и квалитета, по чему смо препознати у свету.

ГЗС




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


lidl stikeez figurice

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 157.423.734 посета
Тренутно на сајту: 488 посетилац(a)