Србија све пожељнија дестинација међу странцима 


Prvi dan leta, temperature u zemlji i do 40 stepeni              Održana prva sednica Skupštine opštine Čajetina - usvojen završni račun budžeta za prethodnu godinu              Povećana cena hleba zbog rasta cena sirovina             

 
Србија све пожељнија дестинација међу странцима
Trenutno na sajtu: 322       |       Podeli:
24.02.2020 | 0 коментар(а)



У 2019. години кроз Србију је прошло више од 3,6 милиона туриста, а у државну касу из ове намене инкасирано је чак 1,4 милијарде евра.



а овај начин рекорди су оборени, али од истих циљева се не одустаје ни у овој години.

„Странци све чешће препознају Србију као једну од омиљних дестинација. У 2020. очекују се још бољи резултати и још већа зарада. На завршеном Сајму туризма, успешно смо представили све наше туристичке потенцијале под слоганом „Пут под ноге”. Добро је што грађани на једном месту могу да виде скоро све што Србија има да понуди, али и добро је и за излагаче због пословних контаката”, изјавила је Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије.

Она је истакла да је западни део Србије у туристичком смислу изузетно значајан, а у прилог томе говори и чињеница да је из године у године управо у овом крају забележен повећан број ноћења.

Марија Лабоивић, директорка Туристичке организације Србије, фото: РИНА

„Сарадња са ТО Регија западна Србија је изузетно добра, што је веома битно, да постоји синергија, јер заједничким улагањима постижемо боље резултате, тако и наш глас може даље да се чује. Ово године фокус ће бити на промоцији културно историјског наслеђа, али кроз авантуристички приказ”, каже Лабовић.

Манифестациони туризам, такође је један од водећих фактора који у Србију привлаче на стотине хиљада туриста.

Манифестациони туризам изузетно битан фактор успеха, фото: РИНА

„Свака манифестација повећава вредност десинације у којој се доржавају. Довољно је погледати колико је Егзит учинио за Нови Сад, „Бир фест” за Београд, Сабор трубача за Гучу. Постали су препознатљиви у целом свету. На тај начин се скреће пажња на локацију, показтују се додатни кавлитети и профитира локлна заједница. Добар пример свакако је и Сабор вилониста у Прањанима, који ћње ускоро постати и бренд тог дела Србије”, навела је директорка Туристичке организације Србије.

 

ГЗС/РИНА

 




PODELI:








Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


SRBIJA POZELJNA DESTINACIJA MARIJA LABOVIC TURIZAM SABOR VIOLINISTA ZLATIBOR UZICE GORNJI MILANOVAC

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 163.192.253 посета
Тренутно на сајту: 322 посетилац(a)