Necete verovati  - velika leva
close
banner-itembanner-itembanner-itembanner-item

Деоница ауто - пута од Прељине до Пожеге, биће готова следеће године, и доста ће растеретити Чачак

03/09/2020
image-gallery-item
Највећи изазови на изградњи ауто-пута Прељина - Пожега су тунели, фото: РИНА
Чачак - Изградња деонице ауто-пута од Прељине до Пожеге је у пуном јеку, а радове је у пратњи кинеских извођача обишла министарка

грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.

„Знамо колико је тешка ова деоница и најважнија ствар је добра међусобна координација свих нас. Јако су важни ови радни састанци на терену. Успели смо да заједнички решимо бројне ствари које су везане за изградњу и план је да деоница буде завршена до краја следеће године. То ће бити од изузетног значаја за повезивање читавог региона. Даноноћно бдијемо над овим јер знамо колико је важан овај путни правац за све наше грађане", изјавила је министарка Зорана Михајловић.

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић са кинеским извођачима из компаније "ЦРБЦ, градоначелником Чачка Милуном Тодоровићем и директором „Путева Србије” Зораном Дробњаком

Она је нагласила да се осим на западу ради и у свим другим деловима Србије и истакла да ће следеће године Kрушевац бити спојен са Прељином, тачније 27 километара Моравског коридора, преноси агенција РИНА.

„Тренутно на 63.000 градилишта ради преко 7.000 радника, јер је за нас јако важно да сваки део Србије буде једнако развијен. Грађани треба да знају да ми за њих даноноћно радимо, како би обезбедили најбоље услове за живот", поручила је министарка Михајловић.

Изградњом деонице од Прељине до Пожеге, саобраћај у Чачку биће додатно растерећен, а бројни мештани имаће економске бенефите.

„За цео овај крај аутопут Милош Велики је од великог значаја, овом саобраћјницом у Парменцу дневно прође чак 16.000 возила, а изградњом ове деонице, проток возила биће много лакши и бржи. Од изузетног значаја ће бити у за развој туризма и привреде, а већ нам је после неколико деценија стигао први страни инвеститор. Изградњом и Моравског коридора Чачак ће постати највеће саобраћајној чвориште", казао је градоначелник Чачка Милун Тодоровић.

Највећи изазов кинеским радницима је како савладати планину Јелицу. Управо ту су најинтезивнији радови последњих дана на пробијању два тунела Муњино брдо и Лаз који ће када буду завршени бити најдужи у Србији и то 2.800 и 2.900 метара.

ГЗС/РИНА

preljina cacak auto put pozega

Podeli

facebooktwitterpinterestredditlinkedinwhatsappvibertelegrammail

Dodaj komentar

Ime i prezime
Komentar

Dodaj sliku

image-gallery
|
Dodaj linkclose
1+1=

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.

desna gif velika redakcija gzs

locationŽupana Stracimira 9/1, Čačak

mailredakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com


Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.


Izrada: DD Coding

© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.