Породични бизнис кренуо од пар кадионица направљених за џепарац, данас годишње продају и по 100 хиљада 


Sunčan i topao poslednji dan aprila              Poznati članovi nove vlade, mandatar za sastav Pokrajinske vlade Maja Gojković              Zajednica auto-škola u Čačku dobija poligon za obuku vozača              Koalicija „Svi za Čačak” danas i sutra prikuplja potpise za kandidaturu              Komaranska košija na Boretinom brdu 1. maja             

 
Породични бизнис кренуо од пар кадионица направљених за џепарац, данас годишње продају и по 100 хиљада
Trenutno na sajtu: 433       |       Podeli:
20.02.2021 | 0 коментар(а)



Горњи Милановац - Вишедеценијско искуство и знање, фирма



Милановца, излила је у бројне украсне предмете од керамике и декоративно посуђе. Препознатљив заштитни знак ових вештих и маштовитих људи су кадионице као и чувени "Шумадинац", који је постао аутентични симбол рудничко - таковског краја.

Породични посао рада са Глином Милан Николић је наставио научивши занат од свог оца који му је пренео знањ и љубав према овом природном материјалу.
Ова породична фирма годишње произведе од 70 до 100 хиљада кадионица за потребе црквених магацина.

Од глине која се црпи из природне околине до украсног славског предмета дуг је процес и захтеван рад.

Све је почело од кадионица, фото: ГЗС

"Да би једна кадионица изашла на тржиште потребно је два до три дана које се раде ланчано. А све почие од сушења калупа, следе наливања, изливања, вађење из калупа, ретуширање, а онда једно печење, друго и треће, што указује да је у питању веома сложен процес", казао је власник предузећа "Теракота" Милан Николић.

Ово породично предузеће сарађује са бројним црквеним магацинима у Србији којима испоручује своје производе, а преко Патријаршије одлазе и у иностранство.

У послу са глином предузетнички дух је веома важан, спајањем вештина грнчарског заната и умећа пласирања производа, успех је готово загарантован.

"Првe кадионице направили смо 1992 - 93. године, отац је држао радионицу, а ја сам радио за себе кадионице, то је било за неки мој џепарац . Те прве кадионице сам продао одма у оближњој цвећари и тако је све кренуло. Нико није сматрао да од тога може да се изроди неки озбиљан посао, јер је кадионица ситна стварчица која не кошта много. И данас има оних оји се чуде коме ми продамо 100 000 кадионица", прича Николић.

У богатом програму овог предузећа налази се и еко посуђе које је због природног састава и текстуре све популарније када је у питању припремање традиционалних јела, како у домовима потрошача тако и у бројним ресторанима.

Шумадинац - аутентични сувенир постао симбол рудничко - таковског краја, фото: ГЗС

Како се традиција провлачи кроз сваки предмет, отуда и препознатљиви ", сувенир који је подсетник на завичај и добар поклон за сваку прилику.

Рецепт за успех у послу, каже Николић, чине срећа, упорност, стрпљење и чекање да се праве у правом тренутку догоде.

 

 

Глас западне Србије




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


gornji milanovac brusnica glina terakota kadionice

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 158.729.188 посета
Тренутно на сајту: 434 посетилац(a)