Нове рампе које су постављене пре само три месеца, из непознатих разлога, промениле су свој принцип функционисања.
“Три сата су рампе биле спуштене док возови уопште нису пролазили, а кад наиђе воз оне се подигну. Људи нису знали шта да раде, кад да прођу, а нису могли да чекају три сата па су пролазили на своју одговорност”, прича Душица Пауновић која је тог дана била и скретничар.

Нема воза - рампе спуштене

Воз пролази - рампа подигнута
“Морали су се људи некако снаћи. Ја изађем на пругу и онда говорим да ли има, или нема воза. Лако ми је за ове путничке, јер знам кад пролазе, али проблем су нам ови теретни који пролазе сваки час”, изјавила је за Душица за РИНУ.
На пружном прелазу у Трнави само неколико колометара удаљеног од овог, до сада је страдало девет лица. Добросав Ћорић каже да је у свом животу преживео чак и струјни удар од 35 хиљада вати, али се плаши да ће му живот узети управо ова пруга.

Добросав Ћорић
“Кад овуда пролазимо, као да носимо главу у торби. Рампе иако су нове, чето коче и нема звучне сигнализације. Кад су спуштене и по неколико сати прелазимо пругу, само уздајући се у срећу”, рекао је Добросав.

Пружни прелази широм Србије односе животе из године у годину, надлежни тврде да су главни разлози непажња и непоштовање саобрааћајних правила, међутим, прелаз у Трнавској Балузи пример је да некад може заказати и технологија.
ГЗС / РИНА