Глас Западне Србије
Адреса: Жупана Страцимира 9/1, 32 000 Чачак
Телефони:060 5000 150, 032 347 001 redakcija@glaszapadnesrbije.rs
Наредних година обједињена напалата комуналних услуга
Trenutno na sajtu: 481 |
Podeli:
14.12.2016 | 0 коментар(а)
Чачак - Систем обједињене наплате комуналних услуга, у наредне две године требало би да заживи у Чачку, као што је то случај у једном броју градова Србије.
Идеја је да сваки грађанин Чачка добије такозвани комунални број, на основу кога ће моћи да се препознају његова дуговања, односно да се дође до податка колики је укупан дуг свих грађана према свим јавно комуналним предузећима.
"Изабрали смо информациони систем који подржава Оракл, да урадимо постојеће базе података, тако што ћемо препознати све кориснике комуналних услога на територији града, почев од грејања, корисника услуга гробља или изношења смећа. По завршетку имплементације комуналног броја, који ће ићи постепено, без угрожавања постојећих база података, доћићемо до могућности да идемо на обједињену наплату", објашњава за Глас западне Србије директор ЈКП "Комуналац" Чачак, Љубомир Сикора.
Према његовим речима, то не подразумева да се оснива ново предузеће, већ да се на једном месту, путем програма, регулише која средства се уплаћују ком јавном предузећу.
Директор ЈКП "Комуналац" Чачак, Љубомир Сикора, фото: Глас западне Србије
"Претпостављам да ћемо радно време прилагодити свим грађанима, да плаћају на једном месту, јер смо сведоци да банке имају високе стопе наплате својих услуга", рекао је Сикора.
Градоначелник Чачка Милун Тодоровић, изјавио је да се на овом пројекту ради последњих неколико година.
"Ми желимо са новим алатима и са подршком, која је неопходна и од локалне самоуптраве и од образовних институција, стручних служби, стручних људи, да унапредимо и убрзамо тај процес. Сматрам да ћемо у наредних две, до две и по године, овај систем имати у пуном формату на задовољство свих нас и на задовољство локалне самоуправе, а првенствено на задовољство наших суграђана", рекао је Тодоровић.
Према његовим речима, Географски информациони систем (ГИС) је неопходна потреба и по угледу на модерне европске и светске градове, Чачка сигурно у перспективи, а и већина градова и општина у Србији, ће поћи тим путем.
Градоначелник Чачка Милун Тодоровић, фото: Глас западне Србије
Наташа Цвијовић, са Факултета техничких наука, подсетила је да је та образовна институција још од 2007. године започела сарадња са компанијом Оракл, а две године касније и са компанијом Итеграф остарени први контакти.
"У наредном периоду неопходно радити на формирању Развојног центра и на имплементацији ГИС у Чачку, који ће олакшати, за почетак рад свих јавно комуналних предузећа, а наравно и других предузећа која имају више хиљада корисника", исткла је Цвијовић.
Заменик градоначелник Краљева Марица Мијаиловић, каже да је овај систем у том граду заживео пре три године и показао се као функционала.
"Тренутно систем увезујемо са Пореском управом, тако да ћемо имати комплетан увид што се тиче плаћања пореза, што се тиче тачности података. Имамо и намеру да га обновимо, да га поставимо интерактивно на сајт града Краљева, јел он функционише донекле, али на овај начин би био на располагању самим грађанима", истакла је Мијаиловић.
Организатори скупа су Град Чачак и Факултет техничких наука у Чачку.
Глас западне Србије
PODELI:
Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika
Оставите коментар
Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.
Коментари посетилаца
(0)
Вест нема коментара. Будите први који ће коментарисати ову вест!