Током четири празнична дана са Златибора на депонију Дубоко одвезено 93 тоне отпада 


Majsko vreme i danas varljivo: Promenljivo oblačno, a u pojedinim delovima zemlje obilnije padavine              Đedović potpisuje memorandum za projekat fabrike solarnih panela              Danas jedni slave Dan pobede nad fašizmom, a drugi - Dan Evrope              Srednjoškolci koji izaberu dualni model će dobijati od države 5.000 dinara mesečno              Crvene mrlje plutaju Limom              Opština Lučani raspisala poziv za predloge kandidata za opštinska priznanja             

 
Током четири празнична дана са Златибора на депонију Дубоко одвезено 93 тоне отпада
Trenutno na sajtu: 415       |       Podeli:
19.02.2021 | 0 коментар(а)



Чајетина - Како је током четири празнична дана Златибор посетио велики број туриста, обим посла у Служби чистоће КЈП Златибор Чајетина,

био је изразито повећан, преноси РИНА.

У складу са тим посао запослених организован је у две смене, а појачан је и број радника ангажованих на одржавању улица, Краљевог трга, Тржног центра, приступних пешачких стаза и дечијих игралишта.

„Посебно се водило рачуна да се комунални отпад испред угоститељских и продајних објеката одвози више пута дневно. Веће количине отпада примећене су и у близини хотела, што је уобичајено. У прилог томе стоји податак да су за четири дана са подручја општине Чајетина на Регионални центар за управљање отпадом „Дубоко“, одвезене 93 тоне отпада. Упркос томе, радници КЈП „Златибор“ редовно су спроводили своје активности, тако да застоја у раду није било“, саопштили су из КЈП Златибор.

Осим повећаног броја теренских радника који су ангажовани на прикупљању отпада, напредак у Служби чистоће постигнут је захваљујући занављању урбаног мобилијара, који је кључан за континуирано одржавање хигијене. То посебно долази до изражаја током боравка повећаног броја гостију на Златибору, као што је то био случај претходних дана. Управо због тога КЈП „Златибор“ ће наредних дана на стубове расвете око језера поставити нове канте за отпад.

Паркинг служба је такође радила редовно. Примећено је нешто веће интресовање за слободним паркинг местима. 16. фебруара је дошло до извесних проблема са слањем SMS порука, јер је оператер из Новог Сада имао одређених техничких проблема. У том периоду радници КЈП „Златибор“ нису издавали доплатне карте, али су вршили проверу паркинг карти које су се могле купити код контролора, као и на продајним местима (киосцима).

С обзиром да је током празника било и снега, Зимска служба је правовремено реаговала, тако да су сви путни правци на подручју општине Чајетина били проходни и безбедни за неометано одвијање саобраћаја.

 

 

 

РИНА / ГЗС

 




PODELI:








Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


zlatibor otpad kjp

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 159.543.808 посета
Тренутно на сајту: 415 посетилац(a)