сваког уторка, среде и четвртка, од 18:00 до 20:00 сати, могу доћи у школицу, да бесплатно тестирају свога малишана.
Уз најсавременије програме и методе учења менталне аритметике, које се у оквиру ове франшизе свакодневно усавршавају, "Малац Генијалац" постаје потпуно препознатљив бренд са јасним циљевима и транспарентним програмом који истиче значај образовања и едукације. Школа постоји на педесет локација у Србији.
Циљ школе Менталне Аритметике "Малац Генијалац" је да свако дете максимално пробуди и развије своје менталне капацитете и тако постане боља верзија себе. Буђењем можданих потенцијала активира се низ сопствених способности и вештина и повећава интелект и емоционална интелигенција.
Наставни програм је флексибилно и пажљиво осмишљен узимајући у обзир индивидуалне потребе сваког детета и заснован је на три кључне ствари: рачунање абакусом, ментална аритметика и дидактичке игре. Учење се практикује у малим групама (шест - 12 полазника), кроз забавне активности, различите игре и такмичења, где је најважнија опуштајућа, креативна атмосфера.
Фото: Промо
Програм је намењен деци узраста од четири до 12 година и тај период раног детињства је изузетно важан, јер ће у овом узрасту настати највећи број синапси. Њихов број зависи од личног искуства сваког појединца, односно директно је условљен спољњим надражајима које је проживео. Као последица чулних надражаја и опажања, доћиће до развоја можданих синапси у већој или мањој мери.
Научници наводе податак да ће у периоду до 12 године настати 95 одсто синапси - веза између нервних ћелија. Након тог периода све потенцијалне неуронске везе које нису оживеле, мозак ће одстранити као непотребне! Тиме ће се трајно изгубити потенцијал који није искоришћен! Последице могу бити поремећај концентрације и пажње или дислексија (поремећај учења).
Суштина овог концепта је у Абакусу – древној рачунаљци. Употреба абакуса несумљиво има позитиван ефекат на когнитивни развој деце. Земље Југоусточне Азије заправо у својој традицији негују коришћење ове справе. Једном када дете овлада овом вештином, у стању је да невероватном брзином изводи комплексне математичке операције, онако "из своје главе". Стечене вештине представљају трајну основу за процес учења у будуц́ности и схватање математике уопште.
Глас западне Србије