предвођене порастом прихода и броја корисника. Компанија је остварила раст прихода од 10% у односу на прошлу годину, који износи 315.3 милиона евра. Добродошлицом у нову мрежу, која је део интернационалне А1 Телеком Аустриа Групе, дочекана је више од 91 хиљада нових корисника. Такође, А1 Србија има убедљиво најбољи однос пренетих бројева у и из мреже, а тиме и раст број корисника према овој категорији – близу 10 хиљада.
У години ребрендирања А1 Србија покренуо је највећи инвестициони циклус до сада, са циљем додатног унапређења покривености и квалитета мреже. Изграђено је 130 нових базних станица, те је компанија, са укупно 2.315 постала други највећи оператор по броју сопствених базних станица. Радио капацитети на нивоу целе Србије повећани су за 63%, унапређено је корисничко искуство аутоматизацијом ВоЛТЕ технологије, што је све допринело да квалитет А1 мреже потврде и признања Ookla®speedtest за најбржу мобилну мрежу у Србији у 2021. години, као и друго место на РАТЕЛ-овом годишњем мерењу.
Све је приметнија транзиција од телекомуникационе ка ICT компанији, посебно имајући у виду улазак у сегмент заштите на интернету, ОТТ садржаје и напредна решења за бизнисе. Ово је тренутно једини оператор компанија тржишту која корисницима нуди и физичку и софтверску заштиту.
„И привреда и друштво се све више ослањају на телекомуникационе компаније. Са увођењем А1 бренда отворила се прилика да им пружимо више и боље и ми смо је искористили. Посебно ми је драго што се све већи број корисника одлучује на А1 мрежу и препознаје напоре које улажемо да учинимо дигитални живот бољим и квалитетнијим. У наредном периоду ћемо још снажније бити посвећени развоју. Пре свега мислим на могућности које долазе са новим технологијама и увођењем 5Г мреже” – изјавио је Дејан Турк, генерални директор А1 Србија и А1 Словенија.
ПР текст