Маркетинг менаџер у Тифанију Тамара Карапанџић додаје да они стално траже повод да се друже са својим купцима и да им покажу колико су им битни и колико им је стало до њих.
“Сваки наш купац, данас уз куповину добија одређени поклон, део асесоара и поклон ваучер. Такође ту је и послужење и угодно дружење”, рекла је Тамара.
Она наводи да је 2016. година била изузетно успешна година за Компанију Тифани, и да ће се трудити да и у овој прате исте тенденције.
“Овај домаћи бренд који је некада био орјентисан на деним и млађу популацију, сада шири своју колекцију”, каже Карапанџић.
Тифани има преко 120 продајних објеката у Србији, Црној Гори и БиХ. У Београду, Крагујевацу, Златибору, Ужицу, Новом Саду, Сомбору, Инђији, Косовској Митровици па чак и и у Норвешкој.
Запошљава око 150 радника, са коперантима тај број је између 500 и 600.
Овај домаћи бренд који је некада био орјентисан на деним и млађу популацију, сада шири своју колекцију.
Глас западне Србије