Систем је такав да грађани могу своје проблеме и захтеве, који су у вези са ужичким јавним сектором, пријављивати током 24 сата 365 дана у години и да у року од 48 часова добију одговор о статусу решавања њиховог питања. Питања се могу постављати на шест различитих начина: попуњавањем формулара на званичној презентацији града Ужица www.uzice.rs, слањем СМС-а на 065/933-48-48, позивом на број 031/592-448, слањем електронске поште на sistem48@uzice.rs, затим преко бесплатне андроид апликације play prodavnica/moj grad/užice. Остављена је и могућност да грађани доласком лично у Градску управу, у канцеларију број 18А пријаве свој проблем.
Говорећи о Систему 48, градоначелник Петковић је овај информациони систем оценио као најбољи начин који ће остварити квалитетнију комуникацију између грађана и јавног сектора.
„Систем ће омогућити да највећи део свакодневних проблема грађана, посебно оних комуналних, решавамо на најбржи могући начин. Ово је јединствена прилика која доноси бенефите за све учеснике, нарочито грађане, који ће сада имати само једну адресу на којој ће се обраћати за решавање свог проблема. Позивам грађане да заједничким снагама подигнемо квалитет услуга у ужичком јавном сектору, јер смо последњих година успели да финансијски стабилизујемо пословање градских предузећа и скоро сва сада послују позитивно, са ценама својих услуга које су испод републичког просека. Сада желимо да на виши ниво подигнемо квалитет услуга и то на начин који ће омогућити да боље чујемо грађане и да конкретно и брзо одговорима на њихове захтеве. Систем 48 је нешто што уводимо са том жељом и намером“, рекао је Петковић.
Председник скупштине града Ужица Бранислав Митровић навео је да су у 21. веку, Четврте индустријске револуције, све поре друштва прожете информационим технологијама и да град Ужице успешно држи корак у овој области.
Немања Нешић, Бранислав Митровић и Тихомир Петковић, фото: Град Ужице
„Дигитализација је нешто што не може да мимоиђе ни локалне самоуправе, ни Скупштину, и управо у последње време, град Ужице је направио велики искорак у области дигитализације свог рада. А тај рад и резултати примећени су и позитивно оцењени од стране релевантних институција са републичког, европског и светског нивоа. У наредном периоду имаћемо помоћ од УНДП-а, тако да ће све оно што смо до сада урадили бити надограђено њиховом подршком“, рекао је Митровић и подсетио да је Ужице једна од малобројних локалних самоуправа у Србији која целокупни материјал у електронској форми доставља одборницима, већницима и јавном сектору.
„Уштеде су огромне и ефикасност је велика. Од прошле године, наши привредници имају могућност да у електронском регистру пронађу одлуке које су им потребне за свакодневни рад. Данас, увођењем Система 48, настављамо ову успешну причу о увођењу дигитализације у рад“, казао је Митровић.
На представљању Система, своја питања упутили су градоначелник, његов заменик и председник Скупштине и то на три различита начина, СМС поруком, слањем електронске поште и преко андроид апликације.
ГЗС
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.