промоције туризма Србије на регионалним туристичким тржиштима бити на фестивалима: "Exit", "Гуча", "Belgrade beer fest", "Nishville jazz festival" и "Нушићијада".
Кампања у региону састоји се из неколико елемената: медијске кампање путем телевизијских канала, дигиталних билборда, оглашавања на онлајн" порталима, онлајн медијима као и на "оутдоор" промотивним активностима.
У сарадњи са партнерима на локалном нивоу, туристичким организацијама, Удружењем хотелијера и ресторатера Србије "Хорес", ТОС је представио туристичку понуду наше земље и позвао иностране госте из земаља региона Бугарске, Словеније, Босне и Херцеговине да проведу свој одмор или део одмора у Србији а у оквиру кампање следи и представљање туристичке понуде Србије у Румунији, Црној Гори, Мађарској и Грчкој.
У оквиру кампање "Види Србију", Туристичка организација Србије ће сутра представити туристичку понуду Србије и у Румунији, у Темишвару и организовати презентацију за туроператере и медије уз гастрономску понуду Србије као и промотивни догађај.
Број гостију из земаља у окружењу у Србији у константном је порасту последњих неколико година, а о њиховом значају за туризам Србије говори чињеница да гости из наведених земаља чине више од 50 одсто свих иностраних туриста у Србији.
Агенције