питање дана када ће се на овој траси видети први аутомобили, дан или два пре, или после Нове године. Цела деоница у дужини од 31 километар је у потнуности асфалтирана, као и урађена заштитина ограда која ће убудуће чувати све возаче од већих саобраћајних незгода.
Фото:ГЗС
„Не заостајемо за Немачком у том погледу, јер ми смо извозници и за земље Европске уније. Заштитне ограде су исте оне које и Немци уграђају на својим путевима. Највећа заштита је на мостовима, а ограда може да издржи и удар шлепера који се креће великом брзином и под пуним је теретом", рекао је Зоран Бојовић испред компаније „Унипромет" која се бави производњом и постављањем заштитних ограда.
Фото:ГЗС
Изградњом деонице ауто-пута од Прељине до Пожеге растеретиће се обилазница око Чачка и магистрални пут који пролази кроз Овчарско-кабларску клисуру.
На тај начин смањиће се саобраћајне гужве, али и број удеса који су на овој деоници пута честа појава. Након пробијања првог тунела у месту Трбушани код Чачка, на одушевљење свих возача већ су видљиви и први километри асфалта на “Милошу Великом”.
"Грађани су превише чекали, о овом аутопуту прича се пуних 50 година, а тек последњих се интезивно на томе и ради. Деоница аутопута од Прељине до Пожеге дугачка је 31 километар и једна је од најтежих која се тренутно гради у Србији, јер се на њој налази велики број надвожњака, мостова и тунела", рекао је Томислав Момировић, министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре.
Фото:ГЗС
ГЗС
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.