питања везана стручност директора ЈКП “Моравац” Миодрага Јаћимовића Шмека. У саопштењу се такође наводи да је Јаћимовић купио службено возило без сагласности надзорног одбора и скупштине града.
Саопштење преносимо у целости:
“Миодраг Јаћимовић Шмеко, изабран је одлуком одборника владајућих партија за директора Моравца на седници на којој смо тражили да нам се доставе документи везани за образовање горе поменутог. То нам наравно није омогућено, па смо остали ускраћени за најбитније документе, који би показали стручност и квалификације тадашњег кандидата за директора. Како не постоји савршени злочин, тако ни овај није остао без трагова.
Наиме на сајту Моравца (http://jkpmoravac.rs/index.php/o-nama), објављена је радна биографија и школска спрема садашњег директора. Оно што се може видети из приложеног је чињеница да дотичном директору није наведена ни једна школа у којој је стицао своја знања. Наведено је да је завршио средњу и вишу школу, али и стекао звање дипломираног менаџера индустријско економског менаџмента. То само по себи можда и не би био проблем, да Закон о јавним предузећима не тражи да директор има стечено високо образовање у трајању од најмање 4 године и 240 ЕСПБ бодова. Простим увидом у регистар установа које се баве високим образовањем, може се видети да наведено стручно знање горе наведеног, не да није четворогодишње, већ да траје само једну годину и вуче 60, а не тражених 240 ЕСПБ бодова (https://www.obrazovanje.rs/sr-lat/program/univerzitet-union-fakultet-za-poslovno-industrijski-menadzment-master-industrijsko-ekonomski-menadzment). Што ће рећи да смо били у праву: ШМЕКО НЕМА ПОТРЕБНЕ КВАЛИФИКАЦИЈЕ за директорско место, на које је изабран гласовима стручне комисије, градског већа и одборника владајуће коалиције, односно да је неко мућкао и крао. И то не неко, него неки, много њих, не случајно, већ са намером. Али с обзиром да то ради и велики вођа, зашто не би и његови пулени.
Оно што следи је још горе. Прва одлука нелегално изабраног директора била је да себи купи службени аутомобил о трошку фирме и грађана и то ни мање ни више него Шкоду Карок од 25.000 евра, коју користи и у личне сврхе 24 сата дневно, при чему то плаћају грађани Чачка. Можда то некима и неће бити значајно, јер је то постало пракса СНС кадрова, али за ово није имао сагласност надзорног одбора, ни скупштине града, јер у Плану рада Моравца за 2019. то нигде није планирано. Како је онда то могуће? Па тако што се дотични директор договорио са неким из Ауто Чачка (гле случајности), да се ауто не фактурише до 2020. године. Тако би испало да је све у законским оквирима. Тренутно се ради на томе, да се у плану за 2020. годину или ребалансу који се тренутно ради за 2019. годину, ово верификује и све легне. Али постоји проблем - како је за ово возило куповано гориво, плаћани трошкови одржавања, путарине и остало, ако оно још није купљено? На то ће директор сигурно дати занимљив одговор.
До тада, ми стојимо на страни правде и грађана, пратимо сваки корак СНС кадрова и чекамо реакцију грађана. А ви грађани ако вам се свиђа шта вам СНС ради, гласајте поново за њих. Ми у њиховим лоповлуцима нећемо да учествујемо. Битно је да се сада тачно зна ко је био у скупштини, ко је гласао за овакве криминалне радње. Ми сигурно нисмо, јер ми нисмо тамо”, наводи се у саопштењу Градске организације Двери у Чачку.
Глас западне Србије
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.