а кинески радници не одустају упрксо свим тешкоћама које пред њих поставља изузетно захтеван терен. Оно што је највжаније јесте да се ближи дан кад ће у потпуности бити пробијени тунели Лаз и Муњино брдо.
Фото: РИНА
„У тунелу Лаз остало је још само око 100 метара да се пробије и то се очекује до 10. марта, док је за избијање тунела Муњино Брдо потребно мало више времена и то се очекује до краја априла. План је да се до краја године заврши ова деоница”, изјавио је министар саобрћаја Горан Весић који је обишао радове на изградњи ове деонице аутопута.
Он је истакао да ће се заврштеком ове деонице стећи предуслови за даљу изградњу саобраћјане инфраструктуре у овом делу земљу кроз коју ће бити повезано на стотине хиљада људи.
Фото: РИНА
„Даље се градња наствља ка Котроману и тај пут додатно ће спојити Србију и Републику Српску, док такође од Пожеге креће изградња крака ка Дугој Пољани и даље ка Црној Гори. Овај део Србије тада ће бити максимално саобраћајно повезан ауто-путевима, још ближе суседним држвама”, каже Весић.
Бенегфити пуштања у саобраћај деонице ауто-пута Прељина - Паковраћа врло брзо су видљиви, јер је на овај начин растерећена обилазница око Чачка и смањене огромне саобеаћејане гужве које су гопдинама мучиле све возаче.
Фото: РИНА
„Сваки возач који овуда прође схватиће колико је ово што радимо важно за нас, али и за будућност наше деце. Нема више великих гужви сваког викенда и то је оно што је најважније”, истиче Весић.
Додаје да изградњом модерних путева у Србији следе и нова улагања у провредном и туристичком сектору, нарочито у делу Овчарско-кабларске клисуре.
„Захвалан сам нашим кинеским партнерима јер вредно раде. Ово су заиста огромни пројекти. Само они који никада нису били у тунелима не знају колико је тешко завршити овакве тунеле. Али у сваком случају, заједничким раодм свих нас можемо да достигнемо циљ, а то је да ова деоница буде завршена како би они могли да наставе даље према Црној Гори, како је и уговорено, према Дугој Пољани и изградњу ауто-пута”, истакао је Весић.
Он је додао да се у координација са кинеским извођачима реагује брзо и решавају се проблеми који се појаве на самом терену.
„Свакако, као кинески изводјачи смо јако почаствовани што имамо прилику да радимо у Србији. Такође ми је и лична част да учествујем у последњој фази завршетка овог пројекта који је веома изазован, али чемо ми свакако свим изазовима одолети. Желим да нагласим да на овом путу нисмо сами, већ су ту финансијери, инвеститори али и надзор који су учинили доста да се превазиђу многе потешкоће. Наши напори се огледају конкретно у овом најдужем тунелу и тренутно остаје још стотину метара да овај тунел, како такав, пробијемо. Оно што преостаје као критично на овом путу јесте тунел „Муњино Брдо”, који је дефинитивно изазован и ми ћемо сходно захтеву државе да ангажујемо све ресурсе, расподелићемо сва средства и радићемо на томе да завршимо у року”, рекао је Шоу Јицхенг, менадџер пројекта..
ГЗС/РИНА
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.