највеће манифестације на Дрини, „Дринска регата“. Нови логотип дизајнирала је Ивана Аничић, сениор графички дизајнер и специјалиста за визуелне комуникације.
Лого "Дринске регате" представља типографску игру слова и главних асоцијација на ову манифестацију (река, лето, пловила). Типографија је у стилу ручног исписа и слободне форме, чиме се изражава весео и опуштен карактер манифестације. Симбол пловила (чамаца) интегрисан је у испис манифестације заменом за слово „А“.
Фото: Фејсбук
Ивана је дипломирала на Факултету примењених уметности, одсек графички дизајн, Универзитета уметности у Београду. Носилац је многобројних признања и награда за остварења у области туризма као што су: Златни кофер слова за најбољу туристичку мапу, Златни кофер слова за најоригиналнију туристичку публикацију, као и номинације за Блиц предузетника године - Јунаци микро бизниса 2022.
У свом досадашњем раду сарађивала је са светским компанијама попут Bayer AG, Coca Cola, Maersk, али и јавним сектором Републике Србије - Туристичком организацијом Ваљева, Туристичком организацијом града Лозница, Иновационим бизнис центром Златибор. Званични је дизајнер пројеката и манифестација које су подржали Министарство културе, Министарство туризма и омладине Републике Србије. Дизајнерска решења Иване Аничић имплементирана су на wеб платформама које бележе дневни промет од милион корисника. Сертификовани је модератор и предавач Design Thinking-a,чијим методама едукује предузетнике из бизнис секција широм Србије.
ГЗС / Љубовија Инфо