Како је наведено, неопходан је додатни период ангажовања од 16 месеци јер радови над којима се врши стручни надзор нису завршени у предвиђеном року.
Конзорцијуму фирми који је у августу 2019. године, када је почела градња деонице, ангажован на овом послу (Грађевински институт Централна путна лабораторија доо Ветерник, Макспро доо Земун, Адомне доо Нови Сад и АБА профессионал доо Београд), уговор је сада продужен до 30. јуна 2024. године.
Сходно томе, повећана је и цена посла, са 966,8 милиона, на 1,4 милијарде динара.
Подсетимо, радови на деоници Прељина-Пожега, према уговору са извођачем радова кинеском компанијом ЦЦЦЦ, требало би да буду завршени до краја ове године.
То је поновио и ресорни министар Горан Весић пре 10 дана приликом обиласка радова на градњи тунела Лаз на овој деоници.
Према његовим речима, тунелске цеви требало да буду пробијена до краја априла.
„Пробијање другог тунела на траси, Муњино брдо, очекује се до краја године, како би кинески партнери покушали да испуне оно што смо се договорили, да се до краја године заврши ова деоница аутопута”, рекао је Весић.
ГЗС/еКапија