Zapadne Morave. Momorandum su potpisali gradonačelnik Čačka Milun Todorović, direktor JP „Putevi Srbije” Zoran Drobnjak i direktor kompanije CRBC Srbija Dong Jang.
„Most preko Zapadne Morave će povezivati Parmenac i Prijevor, dakle ukupno pet kilometara saobraćajnica. Ovaj most je prva faza, očekujemo da isprojektujemo veoma brzo i kvalitetno u skladu sa Planskim aktom Severnog obilaznog puta koji smo usvojili pre 2, 5 godine u Skupštini Grada Čačka”, kazao je gradonačelnik Todorović.
Gradonačelnik Čačka Milun Todorović, foto: GZS
On je istakao da je to intencija da se grad proširi na levu obalu Zapadne Morave ali i da se svi žitelji Ljubić keja, Ljubića, Trbušana, Lugova, Prijevora i svih okolnih mesta imaju bržu komunikaciju do auto – puta Miloš Veliki, odnosno do petlje Čačak Zapad (Pakovraće) , ali i da se rastereti centralna gradska zona.
„Dužina ovog mosta biće oko 230 metara, 300 metara pristupna saobraćajnica do državnog puta u Parmencu i naravno do Zvezde, to je velika petlja u Suvoj Moravi i još 330 metara do veze sa Ulicom Vidosava Kolakovića (Prijevorski put) i 1700 metara desno odnosno priključna saobraćajnica do Ljubić keja”, precizirao je Todorović.
Prema njegovim rečima pred gradskom upravom je sada posao eksproprijacije, a nakon toga sledi izgradnja tri saobraćajnice, što podrazumeva prvu fazu.
„Druga faza treba da bude od Ulice Vidosava Kolakovića, preko Lugova, Ljubić brda, sve do auto – puta Miloš Veliki. Ovaj put je trebalo mnogo decenija ranije da bude usvojen i izgrađen. Ako se ne varam 1971. godine projektovana je južna i severna obilaznica. Južna je izgrađena, to je most kod Ilijaka i dalje kružni put koji je otvoren 1976. godine i evo posle 53 godine mi smo uspeli da razvijemo grad ka toj strani, levoj obali Zapadne Morave”.
Todorović je istakao da će saobraćajnice biti u četiri kolovozne trake sa razdelnim ostrvima a sa obe strane biće urađeni trotoari za pešake.
„Stvaramo mogućnost za novu mesnu zajednicu, za nove sadržaje, potpuno urbanistički uređen Novi Čačak”, rekao je gradonačelnik.
Investitor ovog projekta su Putevi Srbije a projektovanje mosta će finansirati kineski partneri.
Direktor JP „Putevi Srbije” Zoran Drobnjak kazao je da su realna očekivanja da se projektovanje završi u narednih šest meseci.
Direktor JP „Putevi Srbije” Zoran Drobnjak, foto: GZS
„Most od 200 metara širine sa pešačkim stazama koštaće oko pet miliona evra i oko milion evra će koštati ovi prilazni putevi”, kazao je Dobnjak.
Jang je podsetio da je njihova kompanija već pet godina prisutna u Čačku kroz gradnju deonice auto – puta Preljina – Požega.
Direktor kompanije CRBC Srbija Jang Dong, foto: GZS
„Za ovih pet godina koliko gradimo auto – put, bukvalno kako smo otvarali i radili svedočili smo razvoju grada Čačka i vrlo smo srećni što sad imamo priliku da ova saradnja bude i direktnija. Po potpisivanju ovog memoranduma ćemo ćemo vrlo brzo sesti sa predstavnicima grada Čačka i Puteva Srbije i da krenemo sa projektovanjem. Završićemo jako bzo i nadamo se da ćemo po završetku projektovanja uspeti sa gradom Čačkom i Putevima Srbije naći finansijera i krenuti da gradimo, kako bi doprineli daljem razvoju Čačka i još boljem životu građana”, kazao je Jang.
GZS
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
+381 60 5000 150, +381 032 347 001
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2024. Sva prava zadržana.