обишао је радове на деоници од петље Прељина до петље Паковраће и даље ка улазу у тунел „Лаз”.
На тој траси се нлази и тунел Трбушани и то је наjдужи потез од 14 километара.
Министар Момировић рекао је да је веома важна координација и међусобна подршка свих учесника састанка, захваливши Граду Чачку на свакодневној подршци, у циљу појачане динамике радова и завршетка поддеонице 3, од Прељине до Паковраћа, у амбициозно постављеном року, до краја ове године.
До сада је реализовано 45 одсто земљаних, 70 одсто радова на мостовима и више од 75 одсто на тунелу "Трбушани", констатовали су учесници састанка, тако да је процена да је реализовано око 60 одсто свих планираних радова. Бетонски радови који су изведени, били су отежани због високих температура, па се у највећем обиму радило током ноћи под рефлекторима, како би се поштовали планирани рокови.
„Од извођача радова ћемо затражити да се ради још интензивније, уз продужено радно време и повећан број радника, као и да се што пре започне реконструкција локалних путева који су оштећени током досадашњих радова, а који се више не користе за транспорт материјала. Након завршеног састанка обишли смо читаву трасу од Паковраћа до Прељине и уверили се у квалитет до сада изведених радова”, рекао је градоначелник Тодоровић.
Општи је утисак након састанка је да ће се у наредној години заборавити на гужве у саобраћају на наплатној рампи „Прељина" и обилазници око Чачка, јер ће ова деоница бити отворена за саобраћај.
Више од 800 радника свакодневно ради на овој деоници, а министар Момировић истиче да је сигуран да ће се оставрити сан људима из западне Србије, да се изградити комплетан ауто - пут као најбржа веза са Београдом.
ГЗС