Кинески радници поштују предвиђену динамику, нема одступања и асфалтирано је још 200 метара. Радове је обишао и министар Томислав Момировић који је од кинеских партнера захтевао додатно интензивирање радова на овој деоници.
„Хидротехнички радови су завршени, наставља се са асфалтирањем. Ангажоваћемо све ресурсе како би радове привели крају и завршили у предвиђеном року. Од укупно 19 калота на тунелу "Трбушани", завршава последња што се тиче структурних радова, а грађевински су већ завршени", рекао је Момировић.
План је да асфалтирање тунела буде готово до краја новембра, а да опремање буде готово од почетка па до средине децембра.
Завршетак деонице од Прељине до Пожеге велики значај имаће за локално становништво, јер ће Чачак бити коначно растарећен од огромних саобраћајних гужви на обилазном путу са којима се грађани сусрећу савског викенда.
„У последњих неколико месеци интентиварани су радови, Чачак ће ускоро постати највеће саобраћајно чвориште у Србији. На овој деоници налази се осам месних заједница, а знамо сви да су локални путеви потпуно девастирани. Оно што је јако важно јесте да су Кинези већ кренули и санацију и да ће све сви путеви бити санирани до априла следеће године", изјавио је градоначелник Чачка Милун Тодоровић.
ГЗС/РИНА
Dodaj sliku
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, šovinističke ili preteće poruke neće biti objavljeni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne održavaju stavove Glasa Zapadne Srbije.
Župana Stracimira 9/1, Čačak
redakcija@glaszapadnesrbije.rs | cacakvideo@yahoo.com
Izdavač: Privredno društvo GZS doo Čačak.
Glavni i odgovorni urednik: Gvozden Nikolić.
Registar javnih glasila Republike Srbije broj: IN000143.
Izrada: DD Coding
© Glas Zapadne Srbije 2025. Sva prava zadržana.