Потврђен пројекат градње обилазнице око Ужица - Мост преко Ђетиње дуг 260 метара, градиће се још седам мостова 


Todorović za osam godina asfaltirao 500 km lokalnih puteva, evo šta je još planirao              Danas je Velika subota, drugi dan hrišćanske žalosti posle Velikog petka              U Srbiji danas oblačno, ponegde kiša i pljuskovi, a popodne prestanak padavina.              Gradonačelnik Čačka Milun Todorović posetio Mz Ključ              Za lokalne izbore u Čačku pod rednim brojem 2 izborna lista advokata Ivana Ćalovića              Na Zlatiboru se traži krevet više              Predsednik Aleksandar Vučić i premijer Miloš Vučević položili su cveće i zapalili sveće na spomenik ubijenima u Malom Orašju I Duboni              Rekonstrukcija gradskog trga u Čačku polako ulazi u završnu fazu              Pokret ,,Mi snaga naroda,, prof.dr.Branimir Nestorović prikuplja potpise podrške u Čačku             

 
Потврђен пројекат градње обилазнице око Ужица - Мост преко Ђетиње дуг 260 метара, градиће се још седам мостова
Trenutno na sajtu: 366       |       Podeli:
22.02.2023 | 1 коментар(а)



Ужице - Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре потврдило је урбанистички пројекат градње обилазнице око Ужица, чији је инвеститор ЈП Путеви Србије.
Илустрација, Фото: РИНА

Према документу који је израдио Институт за путеве АД Београд, деоница дужине приближно 4,8 км почиње денивелисаном раскрсницом "Сурдук", на споју са Златиборским путем у месту Сурдук.

На краку петље Бајина Башта - Ужице пројектом је предвиђена изградња "галерије", а у зони саме денивелисане раскрснице примењена је и кружна раскрсница.

Одмах при почетку пружања трасе, након денивелисане раскрснице "Сурдук" предвиђена је изградња моста преко реке Ђетиње дужине моста цца Л=260м.

На оквирној стационажи км 2+500.00 налази се петља "Сињевац" која је делимично изграђена.

Пред завршетак пружања саобраћајнице предвиђена је површинска трокрака раскрсница на оријентационој стационажи км 4+650.00 на коју је прикључен пут који води од Ужица.

Рачунска брзина деонице је 60км/х, а градиће се две траке ширине 3.25м

Осим моста преко реке Ђетиње, ради прелажења преко депресија терена дуж трасе саобраћајнице предвиђено је 7 мостовских конструкција распона од 20 - 130 м, наводи се у пројекту.

Конструкцију моста преко Шетиње чини лучна конструкција са распоном од око 180 м и гредом која је монолитно спојена са луком у средишњем делу.

- Асиметричан лук је најоптималније решење када се узму у обзир локални услови терена - стоји у документу.

Додаје се да је захваљујући великом распону лука могуће прескочити кањон реке Ђетиње без нарушавања корита и ближе околине.

Темељ лука на златиборској страни је на стрмом делу и његов положај је одређен тако да лук има довољну стрелу а да са друге стране буде што је могуће више. С обзиром да је саобраћајница целом дужином у изразитом засеку, јавља се потреба за применом потпорних зидова висине конструкције од 1 до 6м са обе стране пута.

 

 

ГЗС/еКапија




PODELI:










Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


uzice obilaznica

Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (1)

  • Србин

    Све је то за похвалу него шта би са бушењем тунела испод Кадињаче?



  •  















     


     

    © Глас Западне Србије
    Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
    032 347 001
    redakcija@glaszapadnesrbije.rs

    Импресум

    Статистика сајта:
    Прес: 159.162.695 посета
    Тренутно на сајту: 367 посетилац(a)