Креће градња на траси ауто - пута: Први камп ниче у Чачку, у Лучанима чак три 


Vučić se danas obraća javnosti              U Srbiji danas još toplije, do 28 stepeni              Prvo su podgrevali proteste, a danas pitaju što kasni otvaranje - evo šta im je Todorović odgovorio              Gold gondola u izmenjenom režimu rada od 2. aprila              Gradovima i opštinama sredstva za inovativna rešenja u saobraćaju, akcenat na bezbednost dece              Besplatni mamografski pregledi u Ivanjici: Zakazivanja od 1.aprila              Požeški odbornici usvojili planove i programe za ovu godinu opštinskih preduzeća             

 
Креће градња на траси ауто - пута: Први камп ниче у Чачку, у Лучанима чак три
Trenutno na sajtu: 440       |       Podeli:
21.03.2019 | 0 коментар(а)



Чачак, Лучани - Изградња ауто - пута од Прељине до Пожеге требало би да крене ускоро, а са више аспеката је овај пројекат значајан
Фото: РИНА

како за град Чачак тако и за општину Лучани.

Помоћник градоначелника за област месне самоуправе и инфраструктуре у Чачку Милан Бојовић истакао је да је и отварање деонице од Љига до Прељине резултовало великим бројем инвеститора, па се тако гради фабрика од 40.000м2 у индустријској зони.

Помоћник градоначелника за област месне самоуправе и инфраструктуре у Чачку Милан Бојовић 

„Завршетак уопште ауто - пута до Београда је од непроцењивог значаја, деценијски сан Чачана. Што се тиче саме деонице од Прељине до Пожеге велики је значај првенствено због самог растерећења кроз градско подручје такозвану обилазницу, која то више није, јер пролази кроз срце града. Преко вијадукта дневно пређе 15.000 возила, отварањем деонице тај саобраћај ће се преполовити. Читава грађевинска оператива је упослена, а са радовима на Коридору свакако ће као подизвођачи бити ангажоване бројне фирме са територије града Чачка што ће пак значити да се велики број људи упосли из области грађевинарства. Центар за испитивање материјала очекујемо да ће запослити велики број младих људи стручњака саобраћајног смера тако да ће свакако ово препородити град Чачак. Радови на Моравском коридору на исти начин ће бити значајни за нас. Најављено отварање аеродрома Морава у Лађевцима за цивилни саобраћај, вероватни ће узроковати да ова деоница од Прељине до Лађеваца постане приоритет како бисмо аеродорм спојили са Коридором 11”, рекао је Бојовић за РИНУ, додајући да је ово будућност Чачка.

Локална самоуправа је имала и неколико састанака са представницима кинеских компанија, које су извођачи радова на ауто-путу, у циљу проналазака адекватних решења за инфраструктурно опремање локација за градилишне кампове и фабрику бетона.

„Један део ће се налазити са десне стране магистрале код скретања за Марковицу док ће се други налазити на самом уласку у тунел Лаз у Паковраћу. У првом кампу ће бити између 300 до 400 радника. Наша обавеза је да на тој локацији обезбедимо нисконапонску мрежу, воду и приступну саобраћајницу као и да пратимо радове на изградњи кампа. Град Чачак је прибавио све привремене експропријације за ту локацију а чека се да то исто заврше и општине Лучани и Пожега како би се започели радови”, казао је Бојовић.

Председник општине Лучани Миливоје Доловић 

Председник општине Лучани Миливоје Доловић рекао је за агенцију РИНА да су од Путева Србије, који су управљачи радова на ауто – пута, добили 109 парцела које су у поступку привремене експропријације.

„Поступак у свим предметима је завршен. Очекујемо да добијемо списка парцела где ће се радити трајна експропријација пре свега за улазне портале Лаз и Муњино брдо. Што се тиче нас као локалне самоуправе, ми све у роковима које нам је Министарство дало испуњавамо обавезе. Кинези ће градити боравишни камп у насељу Крстац на 6,5 хектара који ће практично бити једно мало сеоце у срцу Драгачева, плус још два кампа у Ртарима и Марковици где ће бити асфалтне базе и бетонске базе за смештај репроматеријала”, рекао је Доловић.

Према његовим речима изградња ауто – пут доноси велику шансу за развој привреде, туризма као и осталих битних сегмената.
„Кроз план генералне регулације откупићемо у Крстацу 35 хектара земље и створити нову индустријску зону у општини Лучани коју ћемо понудити потенцијалним инвеститорима. На примеру Чачка се види да је за само две године после изградње пута Љиг - Прељина почела градња чак четири фабрике па сматрам да ће исти случај бити и са Лучанима”, истиче Доловић.

Најтежа деоница на Коридору 11 управо пролази кроз Лучане јер има навише тунела и надвожњака.

„Два велика тунела Лаз и Муњино брдо један дужине 1.900 метара, а други 1.700. Деоница кроз Крстац се налази на стубовима односно на надвожњаку. Ту ће бити петље и укључење на ауто – пут а на том делу је предвиђена и путарска база”, истиче Доловић.

РИНА

Видео материјал можете преузети са агенције РИНА.

 




PODELI:








Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 155.846.182 посета
Тренутно на сајту: 441 посетилац(a)