Ужице са Вишеградом свечано је отворена 1925. године. Међутим, 1974. године због нерентабилности поменуте пруге донета је одлука о њеном укидању које је обухватало и уклањање шина и прагова. Након обнове пруге на релацији Мокра Гора – Вишеград, у августу 2010. године је прва композиција саобраћала од Мокре Горе до Вишеграда.
- Наш циљ је да железницу додатно интегришемо са Републиком Српском и за петнаест дана Мокру Гору поново ћемо повезати са Вишеградом и тиме ћемо добити јединственост како у саобраћајном тако и туристичком смислу. Наш циљ је да железницу додатно интегришемо са Републиком Српском и за петнаест дана Мокру Гору поново ћемо повезати са Вишеградом и тиме ћемо добити јединственост како у саобраћајном тако и туристичком смислу - изјавио је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић .
Без квалитетне саобраћајне инфраструктуре, без јачања економије неће бити бољег стандарда ни у Србији, ни у Републици Српској, ни у БиХ.
- На основу закључака са данашњег састанка може се очекивати у што скоријем временском периоду поновно успостављање саобраћаја од Мокре Горе до Вишеграда - казао је министар саобраћаја и веза Републике Српске Недељко Ћорић.
Током 2020. године воз „Носталгија“ није саобраћао на релацији Мокра Гора – Вишеград, а у протеклој години редован саобраћај воза „Носталгија“ организован је на прузи Мокра Гора - Шарган Витаси, а не и до Вишеграда.
ГЗС/ РИНА