Goran iz Mrčajevaca je mađioničar za oldtajmere, nijedan auto kod njega nije za staro gvožđe 


Vučić se danas obraća javnosti              U Srbiji danas još toplije, do 28 stepeni              Prvo su podgrevali proteste, a danas pitaju što kasni otvaranje - evo šta im je Todorović odgovorio              Gold gondola u izmenjenom režimu rada od 2. aprila              Gradovima i opštinama sredstva za inovativna rešenja u saobraćaju, akcenat na bezbednost dece              Besplatni mamografski pregledi u Ivanjici: Zakazivanja od 1.aprila              Požeški odbornici usvojili planove i programe za ovu godinu opštinskih preduzeća             

 
Goran iz Mrčajevaca je mađioničar za oldtajmere, nijedan auto kod njega nije za staro gvožđe
Trenutno na sajtu: 544       |       Podeli:
27.04.2023 | 0 коментар(а)



Čačak - Vodeći se parolom "ima posla ko hoće da radi", Goran Srnić iz čačanskog sela Mrčajevci nije čekao da mu fotelja padne sa neba,



već je zasukao rukave i sam sebi otvorio radno mesto, koje mu se po svemu sudeći dobro posrećilo. Po struci je autolakijer, a u duši ljubitelj starih automobila, pa je znanje i ljubav spojio u uspešan posao.

On na neočekivanim mestima i auto-otpadima pronalazi primerke davno zaboravljenih vozila kojima on sa još nekoliko zamljubljenika u oldtajmere vraća dušu i prvobitan izgled.

- Dodju ti neki retki automobili, pa ti to predstavlja izazov. To su automobili koji su se davno pravili i sada za njih nema delova, morate ih naći ili sami napraviti. To je velika obaveza i odgovornost da to sve bude originalno i u što moguće boljem stanju i jednostavno da se vrati u život - kazao je Goran Srnić za agenciju RINA.

A da bi automobili stari i preko pola veka zasijali punim sjajem, potrebno je mnogo strpljenja, vremena i pre svega ljubavi za onom što radiš.

- Na svakom od njih potrebno je prvo limarija da se uradi, zatim nastupa mehanika, a zatim estetika i farbanje. Kao šlag na tortu dolazi tapaciranje i izrada završnog enterijera što ga čini unikatnim. Svega toga ne bi bilo da nema ljubavi prema svemu ovom, strpljenja i kasnije se dolazi do željenog pozitivnog rezultata - priča Srnić.

Ovako uradjeni automobili često završe na aukcijama u inostranstvu. Tamo su, kako kaže ovaj vredni Čačanin, veoma traženi, ali su i cene vrtoglavo porasle.

- U našoj radionici pronašla se jedna porše karera koja je prodata za oko 75.000 evra , ali i dosta drugih automobila kod nas dolazi i od kojih se ljudi ne odvajaju tako lako ni za kakve pare - ističe on.

A što se tiče kvaliteta, iskusno majstorsko oko ocenjuje da su ranije automobili izradjivani od kvalitetnijih materijala i u odnosu na današnje pravljeni su da ih bar voze dve generacije.

- Sada je to čist biznis, sve je postalo trgovina i prodaja. Tako da sve lošija vozila se prave i to je to, jedino što su više akcenta dali na bezbednosti vozila, i vozača. Ono što je radjeno pre 40-50 godina je neuporedivo bolji kvalitet u odnosu na ove današnje automobile - zaključuje Goran.

I dok su u inostranstvu za oldtajmere izdvaja pravo bogatstvo i na aukcijama plaćaju nenormalne sume, Srbi na to nisu navikli, već njihovi nekada ljubimci trunu u zatvorenim garažama ili pod drvetom.

GZS/RINA

 




PODELI:








Пошаљите ову вест Вашим пријатељима!
ovde slika


Оставите коментар

Коментари који садрже псовке, увредљиве, вулгарне, шовинистичке или претеће поруке неће бити објављени. Мишљења изнешена у коментарима су приватно мишљење аутора коментара и не одржавају ставове Гласа Западне Србије.

Ваше име:
Ваш коментар:

Спам заштита:

 

Коментари посетилаца (0)

Вест нема коментара.
Будите први који ће коментарисати ову вест!


 















 


 

© Глас Западне Србије
Жупана Страцимира 9/1, Чачаk
032 347 001
redakcija@glaszapadnesrbije.rs

Импресум

Статистика сајта:
Прес: 155.841.585 посета
Тренутно на сајту: 545 посетилац(a)